Sunday, January 07, 2007



"DEVIL MAY CRY" aku suka main game ni dalam PS2 tapi lama dah aku tak sentuh PS2. rasanya dekat setahun! hehe



ni lah luffy the pirate king ecehh hahahha... aku suka baca anime nih skarang. slalu follow-up dalam internet. FYI kt umah dah ada internet so slalu bukak web one piece baca. hehehe /ps: jgn lak kutuk dah ada anak layan menda gini ;P



ni namanya POCOYO.. anak aku cukup suka tgk katun ni. haha tak padan dgn kecik. sampai satu family aku pon suka. wife aku siap donlod jdkan screensaver hahaha.



picture ain paling latest dan di edit oleh pakar edit gambar keluarga hahaha (ihsan dari rika fotopages) hahahha



gambar "Family Baby Pic" yg di edit juga oleh pakar edit keluarga hehehe

1 comment:

Anonymous said...

ohh! sini ada gambar ain the latest! he3.

makin comel =D

baru aku pasan, dia ada iras muka ko. he3. mata sepet cam ko.

kim salam kat ain!