Monday, September 29, 2008

ikan makan kaki

smalam aku pi servis kete...lama bangat tunggu aku pon jalan kaki gi jusco equine park nak pi gunting rambut. aku terus la ketempat yg dituju. punya la ramai orang tapi sebab muka aku familiar kat situ (slalu gunting rambut kat sana) aku pon duduk kat kerusi. dia tanya pro cut or stylish cut? aku cakap stylish jer dah la.. pro mahal sgt. tapi disebabkan sumer stylish bz ada la pro tolong guntingkan rambut aku. (apa kene mengena citer ngan tajuk?) hehe
aku cakap trim jer sket skali dia ikut suka mak ayah dia jer potong abes, dah jadi pendek sket.. takper la aku tak kisah pon. actually mmg nak potong pendek tapi lepas raya kut.
lepas potong dgn pro (kejap je dia potong rambut) aku pon melilau la nak balik ke bengkel. jalan punya jalan terserempak pulak dengan satu "kolam ikan makan kulit kaki mati" dia charge rm5 seploh minit. ok la aku saje nak try experiance baru camner rasanya bila kena gigit ngan ikan nih..dah tader keje katakan..padahal.. hehe..
2minit pertama terkeluar air mata aku tahan geli bila ikan kerumun kaki gigit2 sedut2 sumer sel2/kulit2 mati. aku terpikir..ikan nih tak mati ker bila kena plak si kaki busuk (bukan aku) hehe.. takper agaknya mmg dah takdir dia camtu kan.
nice experiance and not bad kalau nak try utk merasa. some of the picture taken from my hp.

ikan berkerumun sebaik kaki masuk kolam. lapa giler agaknya ikan2 nih.

abis bulu kaki pon dia sedut.. hehe tak tercekik ke gamaknya?

10minit abis kulit kaki jadi putih merekah-rekah

cuba bayangkan kalau korang rendam satu badan dalam kolam camni? agak2 apa akan jadi hua hua hua..

1 comment:

Saljuzari said...

kalau aku.. iskk takderla kot.. geli siot... tapi kalau ikan ok lagik.. yang pi letak lintah tu lagik geli ... eieeieieiii