Tuesday, October 14, 2008

ain raya 2008 final volume

ain raya volume 4

hurm sampai umah paklang borak2 rupanya anak dia zaidi tgh carik keje. so offer dia keje kat site aku jadik site supervisor. aku mintak email dia punya resume kalau boley workout something. atleast kalau dia keje site leh gak ada sedara keje skali. sape nak tolong sedara kalau bukan sedara kan? takper kita try tengok dulu. aku pon bukan boss kat site tu. aku cuma leh tlg forwardkan jer. kalau ada rezeki dia alhamdulillah. lebih kurang pukul 3.30pm tu kitorang pon chow nak pulang ke kl. beraya nih kejap2 menyinggah jer. hehe yerla jumpa pon setahun skali. otw nak balik plak tu. lepas salam2 kitorg pon balik la, masa nih ujan dah start renyai2, tgk sebelah kl mcm gelap jer nak ujan. mmg pon, masuk jer hiway terus ujan selebat2 ujan. drive pon slow2 jer. takleh lelau sgt. tapi aksi potong memotong dgn bapak mertua seperti biasa. kadang2 dia depan kadang2 aku depan. sampai hentian rehat mana tah aku masuk la sebab nak isi minyak ngan beli minum. masa nih aku dah sampai, tak sampai 10 minit lepas tu bapak mertua aku sampai. dia cakap try call byk kali tak dapat sebab nak ajak rest kat R&R. kebetulan instinct kut. tanya father in law nak makan dulu ker before balik, dia cakap fahan tak sabar nak balik dah. so kitorang pon ingat nak direct balik umah jer la. tak singgah mana2 sebab penat sket. lagi cepat sampai umah lagi better leh rest and kemas2 apa yg patut. kata pon raya kan.

last2 sampai umah dekat kul 6.00pm. alhamdulillah. rumah pon ok jer. takder yg obvious cuma aku terkejut satu jer, jiran sebelah umah aku ni budak2 pompuan. derang ni tak balik beraya ke? confius plak sebab mlm rumah derang still ada org. balik raya pon ada jugak.

sampai2 jer kuarkan sumer barang2, kemas2 apa yg patut naik atas mandi siap2 baru rest. mlm tu makan apa tah aku pon dah lupa. ain plak sampai2 bg makan, mandi2 siap2 terus naik atas melepek. dalam 7.30pm dia dah lelap sampai esok pagi.
hehe itulah dia secara detailnya raya kami anak beranak. perjalanan jauh memohon ampun dan maaf berjumpa keluarga jauh hanya setahun sekali itu pon kalau takder hal2 luar jangkaan yg berlaku.

sekian terima kasih.

ps.. penat sungguh aku nak taip ngan karang post kali nih. nak tanak kena abiskan hhuhuuuhu... termuntah la sape2 yg nak baca. heh.. chiows

next update is besday ain yg ke-2. itupon tak janji hehe.. mungkin tempek2 gambar jer sket ngan buat pembetulan dari post mama hehehe..

No comments: