Saturday, November 12, 2005

TEKA TEKI TEKA TEKUK, ULAR MATI DALAM PERIUK?
HEHEHE...
1. Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
.ans:
2. Binatang ape power Karate?
.ans:
3. Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
.ans:
4. Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5kaki...siapakah saya?
.ans:
5. Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?
.ans:
6. Binatang apa tubuhnya kat kepala?
.ans:
7. Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
.ans:
8. Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
.ans:
.
jawapannya akan disiarkan pada minggu hadapan..minggu ni aku bz hehe

2 comments:

Anonymous said...

iskk, letih ar tgk soalan ko panjang2..bkn dpt hadiah pung. hehhehe

Anonymous said...

alaaa nak adiah plak ker..ok laah ko datang jer umah aku beraya..dapat laa angpow aku kasik. betul salah pon takper hehehe.
"sementara stok raya masih ada."